На Херсонщині оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна

З чим асоціюється аграрна Херсонщина? Звичайно з кавунами! Зігріті південним сонцем та вирощені працьовитими руками вони мають свій неперевершений смак. Надпис на ціннику «Херсонський кавун» гарантує підвищений попит та високу якість. Саме тому, ця назва має стати захищенним географічним зазначенням, як сир Рокфор або шампанське чи коньяк.


- Україна крокує в Європу, тому нашим виробникам потрібно розвиватися в залежності від ринкового запиту: якість, екологічність та захист власної продукції. Для цього нам всім потрібно переймати досвід провідних європейських країн, фермери яких мають різні форми захисту: торгові марки, бренди, логотипи, географічне зазначення тощо, - говорить виконавчий секретар "Асоціації виробників херсонського кавуна" Юрій Палічев.


Створення логотипу – важливий крок на шляху офіційної реєстрації географічного зазначення «Херсонський кавун», тож він має відображати унікальність та якість херсонської ягоди. Тому члени громадської спілки "Асоціація виробників Херсонського кавуна", разом із партнерами оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна. До складу журі конкурсу входять представники Департаменту агропромислового розвитку, агровиробники, представники місцевого самоврядування, громадських організацій, фахівці з культури та туризму.

Всі умови, положення конкурсу та реєстрація за посиланням


Нагадаємо, що в цьому році Міністерством агрополітики визначено для реєстрації географічного зазначення перші 10 продуктів, серед яких – «Херсонський кавун». Процедуру реєстрації здійснює проект Європейського Союзу «Географічні зазначення в Україні» за сприяння громадської спілки "Асоціація виробників Херсонського кавуна" та Департаменту агропромислового розвитку ХОДА. 


Як зазначає Юрій Палічев, така реєстрація дає унікальну можливість регіональним виробникам позіціонуватися на європейському ринку, оскільки в ЄС лише один кавун має зареєстроване географічне зазначення: Anguria Reggiana (Італія).


Довідка. Географічне зазначення (ГЗ) – вид інтелектуальної власності, який належить не людині, а території. ГЗ  ідентифікує товар, що походить із певної території та має якість чи характеристики, зумовлені цим географічним місцем, зокрема його природними умовами. Відомими прикладами ГЗ є сир Рокфор, шампанське, коньяк, ковбаса салямі та інші. ГЗ допомагає просуванню продукції на європейському ринку, отримати кращу ціну за неї та усунути недобросовісну конкуренцію, крім того покращує імідж та туристичну привабливість місцевості, де виробляється даний продукт.  


Останні новини

На Херсонщині оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна

На Херсонщині оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна

Leave review
Read More
На Херсонщині відкрили унікальну аграрну бібліотеку

На Херсонщині відкрили унікальну аграрну бібліотеку

Leave review
Read More
На Херсонщині має з’явитись обласна програма підтримки переробної та харчової галузі

На Херсонщині має з’явитись обласна програма підтримки переробної та харчової галузі

Leave review
Read More
Український шафран може стати брендом на світовому ринку - вважають у ФГ “Шафран Любимівський”

Український шафран може стати брендом на світовому ринку - вважають у ФГ “Шафран Любимівський”

Leave review
Read More
Розроблено Методичні рекомендації до маркування органічних харчових продуктів та кормів

Розроблено Методичні рекомендації до маркування органічних харчових продуктів та кормів

Leave review
Read More
Департамент агропромрозвитку ХОДА акумулює пропозиції до законопроекту про обіг сільгоспземель та розробляє програму підтримки переробки в регіоні

Департамент агропромрозвитку ХОДА акумулює пропозиції до законопроекту про обіг сільгоспземель та розробляє програму підтримки переробки в регіоні

Leave review
Read More

"Таврійський ярмарок" зібрав понад 200 учасників з 19 регіонів України

Leave review
Read More