Конкурс на зайняття вакантної посади спеціаліста відділу управління персоналом, контролю, організаційного та юридичного забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади   спеціаліста відділу управління персоналом, контролю, організаційного та юридичного забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації.


Додаток

до наказу директора Департаменту агропромислового розвитку обласної державної адміністрації

від 12 березня 2019 року № 8


УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

на зайняття вакантної посади державного службовця категорії «В» - спеціаліста відділу управління персоналом, контролю, організаційного та юридичного забезпечення управління бухгалтерського обліку, фінансового та організаційного забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки


Основні посадові обов’ язки:

1.Формує та періодично оновлює базу даних підприємств агропромислового комплексу усіх форм власності в розрізі районів.

2. Висвітлює інформацію про роботу Департаменту в ЗМІ, на сайті Департаменту та обласної державної адміністрації, на сторінці в соціальній мережі facebоok.

3. Приймає та передає телефонограми, веде їх облік.

4. За дорученням директора Департаменту складає листи, запити, інші документи, готує відповіді авторам листів.

5. Збирає та узагальнює інформацію структурних підрозділів Департаменту щодо виконання доручень облдержадміністрації для участі заступника голови облдержадміністрації з питань АПК в оперативних нарадах, очолюваних головою обласної державної адміністрації.

6. Організовує проведення телефонних переговорів директора Департаменту, записує за його відсутності одержану інформацію і доводить до його відома її зміст, передає і приймає інформацію за допомогою приймально-переговорних пристроїв,  своєчасно доводить до відома директора Департаменту інформацію, одержану каналами зв’язку.

7. Надає довідкову інформацію в межах компетенції на звернення посадових осіб та громадян.

8. Планує робочий день керівника (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів тощо).

9. Здійснює збір й отримання з різних зовнішніх джерел матеріалів та інформації, що необхідні директору Департаменту, аналізує їх; доповідає йому про результати проведеного аналізу.


Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3810 грн, інші виплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) Копія паспорта громадянина України.

2) Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3) Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4) Копія (копії) документа (документів) про освіту.

  5) Заповнена особова картка встановленого зразка.

  6) Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

7) Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік

Документи приймаються до 28 березня 2019 року до 17 год 00 хв

Дата, час і місце проведення конкурсу

 03 квітня 2019 року о 10.00 годині

за адресою: м. Херсон просп. Ушакова, 47, каб. 210

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Піскун Лілія Вікторівна

тел. (0552) 42- 27- 67

up-agro@ukr.net 

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

   Не потребує

Вимоги до компетентності



Вимога


Компоненти вимоги

1

Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

Знання основних програм Microsoft Office, таких як Word, Power Point, Excel, вміння працювати з електронною поштою,  навики роботи в інтернеті в різних браузерах, вміння використовувти офісну техніку

2

Необхідні ділові якості

  1. Оперативність
  2. діалогове спілкування (письмове і усне)
  3. виваженість
  4. аналітичні здібності

3

Необхідні особистісні якості

    1) Комунікабельність

    2) креативність

    3)дисциплінованість


Професійні знання




Вимога


Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України "Про державну службу";

3) Закон України "Про запобігання корупції";

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

5)Закон України «Про захист персональних даних»

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55








Начальник управління                                                                                             О.В.Новікова

Останні анонси

Започатковано освітній проект «Агрокебети» з підготовки farm managers (аграрних менеджерів) у рамках пілотної магістерської програми

Започатковано освітній проект «Агрокебети» з підготовки farm managers (аграрних менеджерів) у рамках пілотної магістерської програми

Read More
Конкурс на зайняття вакантної посади   спеціаліста відділу управління персоналом, контролю, організаційного та юридичного забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації

Конкурс на зайняття вакантної посади спеціаліста відділу управління персоналом, контролю, організаційного та юридичного забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації

Read More
Зустріч з громадськістю на тему: «Обговорення інформації про бюджет за бюджетними програмами за 2018 рік по головному розпоряднику коштів – Департамент агропромислового розвитку Херсонської ОДА”

Зустріч з громадськістю на тему: «Обговорення інформації про бюджет за бюджетними програмами за 2018 рік по головному розпоряднику коштів – Департамент агропромислового розвитку Херсонської ОДА”

Read More
В Херсоні пройде семінар з питань безпеки агробізнесу

В Херсоні пройде семінар з питань безпеки агробізнесу

Read More
26 лютого в Херсоні пройде семінар для бджолярів

26 лютого в Херсоні пройде семінар для бджолярів

Read More
В Києві пройде Міжнародний молочний конгрес

В Києві пройде Міжнародний молочний конгрес

Read More
12-14 березня в Києві пройде Фермерський ярмарок контрактів

12-14 березня в Києві пройде Фермерський ярмарок контрактів

Read More